Знижки для ЗСУ та відправлення замовлення в день отримання передоплати (за умови, що адреса отримувача знаходиться у зоні бойових дій).
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Система змазки двигуна Cummins

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Система змащування дизельних двигунів Cummins

Система змазки двигуна внутрішнього згоряння – комплекс механізмів і мастильних матеріалів, які відповідають за створення і постійну підтримку масляної плівки між рухомими поверхнями силової установки, тим самим значно збільшуючи термін її служби.

На мастильну систему дизельних двигунів Cummins та інших ДВЗ покладається кілька важливих функцій, а саме:

  • зменшення тертя деталей силової установки;
  • відведення тепла, що утворюється при терті;
  • усунення нагару і продуктів зносу;
  • запобігання корозії двигуна.

Як відомо, сухе тертя різних поверхонь практично завжди призводить до їх поступового нагрівання і руйнування. Олія, що циркулює в системі мастила двигуна, дозволяє знизити до мінімуму силу, яка перешкоджає руху елементів ДВС, і запобігти їх швидкому зносу.

Крім поліпшення ковзання, моторне масло остуджує поверхні, що труться, виконуючи роль локальної системи охолодження двигуна. Також воно очищає деталі від пилу, що утворився в результаті стирання металу і перешкоджає окисленню змащуваних деталей за рахунок витіснення зайвого кисню з робочих областей силової установки.

Комплектуючі та принцип роботи змащувальної системи Cummins

Система змащування двигунів Cummins складається з кількох ключових компонентів:

  • Масляний насос. Забезпечує примусову подачу мастила і підтримує необхідний тиск у системі.
  • Фільтр масляний. Очищає мастильний матеріал від металевого пилу, продуктів горіння та інших забруднень.
  • Маслопроводи. Набір трубок і каналів, якими масло циркулює до різних компонентів двигуна.
  • Олійний радіатор та підігрівач олії. Відповідають за запобігання перегріву і переохолодженню мастила.
  • Датчик тиску. Контролюють напір мастильної рідини в системі і повідомляють про його падіння нижче за допустимий рівень.
  • Додаткові елементи – картера (сховища олії), пробки, кільця ущільнювачів і прокладки, перехідники, щупи.

Схема роботи системи змазки двигуна Cummins виглядає так. Серцем всього комплексу є масляний насос, частіше за все шестерного типу. Саме він створює необхідний тиск і забезпечує постійну циркуляцію мастила.

Далі моторне масло проходить крізь фільтр, де воно очищається, та рухається спеціальними каналами і трубками до критично важливих компонентів двигуна, таким як підшипники колінчастого і розподільчого валу, поршням та іншим деталям.

Після проходження через всі частини силової установки, які потребують змащення, масло повертається в картер, де воно зберігається, остигає (при відсутності окремого радіатора) і, за необхідністю, нагрівається, а нова порція мастила знову надходить в насос для повторної циркуляції.

У ході роботи окремі елементи змащувальної системи можуть зношуватися швидше за інші. Такі деталі необхідно якнайшвидше замінити, оскільки від їх роботи безпосередньо залежить працездатність і термін служби всієї силової установки. На щастя, купити комплектуючі системи змащування двигуна Cummins за доступною ціною в Україні зовсім нескладно. Достатньо просто скористатися послугами нашого інтернет-магазину автозапчастин.

Поширені питання (FAQ)

 

Скільки заливається олії у двигун Cummins ISF 2.8?

 

При плановому обслуговуванні системи змащування двигуна автомобілів Газель з дизельними моторами Cummins ISF 2.8 буде потрібно від 6 до 6,5 літрів моторного масла.

Окремо хочемо звернути увагу на той факт, що в стандартній документації зазвичай вказується номінальний об'єм мастильної системи, без урахування фільтра, трубок та каналів, протяжність яких у подібних силових установках є досить великою. Якщо порахувати і їх, то як раз і виходить згадані 6-6,5 літрів олії.

 

Як часто потрібно міняти масло у двигуні Cummins ISF 2.8?

 

Для нормальної роботи системи змазки двигуна Cummins ISF 2.8 бажано здійснювати заміну моторного масла кожні 10 тисяч км пробігу автомобіля.

При підвищених навантаженнях і важких умовах експлуатації, інтервал між зміною олії варто скоротити до 7 тисяч км, оскільки за таких вхідних умов мастило швидше втрачає свої властивості та гірше виконує покладені на нього функції.

 

Яку олію краще заливати в двигун Cummins?

 

Виробник рекомендує заливати в дизельні двигуни Cummins напівсинтетичну моторну олію 10W40 для забезпечення плавного старту взимку при температурі повітря до -20 °C.

Найбільш підходяща марка моторного масла – Valvoline. Цей бренд належить одному з найстаріших американських виробників мастильних матеріалів і офіційно схвалений для використання в моторах Каммінс.

 

Вгору
,