Знижки для ЗСУ та відправлення замовлення в день отримання передоплати (за умови, що адреса отримувача знаходиться у зоні бойових дій).
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Кріплення двигуна Cummins

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Кріплення для дизельних двигунів Cummins

Кріплення двигуна необхідні для фіксації мотора та утримання його у відведеному місці. Причому, недооцінювати цінність цих деталей не варто, адже будь-яке зміщення основного блоку силової установки неминуче веде до погіршення контакту двигуна з трансмісією, механізмами керування та іншими системами автомобіля.

До основних типів кріплень двигунів Cummins та інших аналогічних силових установок зазвичай зараховують:

  • Резинометалеві подушки. Ці елементи кріплення забезпечують стійке з'єднання мотора і рами або кузова транспортного засобу, а також гасять частину вібрацій і шуму.
  • Сталеві опори. Цільнометалеві кріплення формують потужні, жорсткі, міцні та стійкі до навантажень з'єднання з кузовом автомобіля.
  • Гібридні кріплення. Містять як прогумовані металеві подушки, траверси та інші елементи кріплення, так і цільносталеві опори.
  • Кріплення з системою активного контролю. Найсучасніші види кріплень, які здатні самостійно регулювати жорсткість з'єднань за різних умов експлуатації автомобіля.

У легких вантажівках, мікроавтобусах і фургонах Газель з дизельними двигунами Cummins ISF 2.8 частіше за все використовуються комбіновані (гібридні) кріплення. Найновіші моделі згаданих автомобілів можуть мати систему адаптації під різні навантаження, але в Україні більшість подібних транспортних засобів ними не оснащені, оскільки купувалися більше 3 років тому.

Відмінності та переваги кріплень двигуна Cummins

Кріплення двигунів Каммінз мають кілька відмінностей від стандартних моделей, які використовуються в інших дизельних силових установках:

  • Краща амортизація. Поперечка підвіски мотора та інші елементи кріплення Cummins розроблені з урахуванням конструктивних особливостей цих двигунів, що дає їм можливість легше переносити підвищені навантаження і важкі умови експлуатації.
  • Збільшені характеристики міцності. Кріплення Каммінс зазвичай виготовляються з досить міцних матеріалів і мають більш складну форму, за рахунок чого вони стають набагато стійкішими до механічних пошкоджень і зносу в порівнянні зі стандартними рішеннями.
  • Адаптивні технології. Використання активних систем регулювання жорсткості і контролю вібрацій в деяких моделях силових установок, що розглядаються, дозволяють більш точно налаштовувати кріплення під конкретні умови роботи, тим самим підвищуючи термін служби мотора і автомобіля в цілому.

Але, якими б не були міцними та ефективними кріплення двигуна, поїздки по шосе з поганим покриттям або зовсім по бездоріжжям можуть призвести до їх пошкодження і виходу з ладу.

Відремонтувати зламані кріпильні елементи силових установок, звичайно, можна, але в деяких випадках все ж таки варто їх замінити на нові, щоб уникнути раптових поломок на дорозі.

Купити кріплення двигуна, деталі газорозподільного механізму (ГРМ) та інші запчастини на автомобілі Газель з моторами Cummins ISF 2.8 за доступною ціною в Одесі можна в інтернет-магазині автозапчастин Gazel-Avto.

Поширені питання (FAQ)

 

Скільки кріплень у двигуна Cummins?

 

Дизельні двигуни Cummins ISF 2.8 зазвичай розміщуються на 2-х поперечних опорах – передній та задній. У свою чергу ці кріплення з'єднуються з двома основними поздовжніми силовими елементами кузова автомобіля (лонжеронами).

Самі опорні елементи є сталевими, але в місцях контакту з мотором на поперечках підвіски двигуна розташовуються спеціальні гумометалеві подушки, які гасять вібрації мотора і не дають їм поширюватися по всьому кузову.

 

Чи впливають кріплення двигуна на продуктивність?

 

Без жодного сумніву, стан кріплень силової установки серйозно впливає на продуктивність і працездатність двигуна. Корозія, тріщини, стирання гумових частин та інші дефекти кріплення двигуна призводять до зміщення мотора, що в свою чергу може:

  • створити проблеми із підключенням до зовнішніх агрегатів;
  • призвести до розгерметизації силової установки;
  • підвищити навантаження на окремі деталі двигуна.

Всі перелічені фактори різною мірою знижують продуктивність двигуна, зменшують його термін служби та збільшують ймовірність поломки.

 

Коли слід змінювати кріплення двигуна Cummins?

 

Середній термін служби якісно зробленої опори двигуна дорівнює 5-7 рокам. Однак складні умови експлуатації можуть призвести до передчасного виходу з ладу кріплень двигуна. Про несправність кріпильних елементів силової установки говорять такі ознаки:

  • підвищена вібрація кузова;
  • поява нахилу двигуна;
  • візуальне зношення опор.

Регулярний технічний огляд автомобіля, двигуна та його кріплень дозволить визначити стан усіх комплектуючих, своєчасно замінити несправність кріпильних елементів і ухвалити рішення про необхідність їх заміни чи ремонту.

 

Вгору
,