Знижки для ЗСУ та відправлення замовлення в день отримання передоплати (за умови, що адреса отримувача знаходиться у зоні бойових дій).
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Механізм натягу ременя Cummins

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Натягувачі ременя Cummins для Газелі

Механізм натягу ременя двигуна є важливою частиною системи передачі частини потужності, що видається силовою установкою автомобіля, до допоміжних агрегатів і пристроїв:

Спеціальні ролики та натягувачі відповідають за створення необхідної напруги робочої частини даного передавального механізму, яка якраз і здійснює перенаправлення зусилля (механічного обертання) колінчастого валу на пов'язані з ним компоненти.

Саме завдяки механізму натягу вдається забезпечити необхідне зчеплення між окремими комплектуючими двигуна Cummins, що дозволяє:

  • уникнути проковзування або надмірної напруги ременя;
  • запобігти швидкому зносу деталей ремінної передачі;
  • зменшити втрати потужності при передачі.

Крім цього, гідронатягувачі, ролики та інші елементи механізму натягу ременя здатні компенсувати паразитичні коливання і вібрації колінвала, які виникають в результаті тактового функціонування двигуна, тим самим гарантуючи більш плавну та стабільну роботу пов'язаних з ним пристроїв.

Комплектуючі механізму натягу ременя Cummins

Для підтримки оптимальної напруги ремінної передачі потрібні наступні комплектуючі механізму натягу ременя:

  • Натяжний ролик. Ключовий елемент усієї системи. Він штовхає ремінь, не даючи йому провисати. При цьому, ролик має досить велику площу контакту, що дозволяє рівномірно розподіляти напругу по всій ширині ременя.
  • Пружина натягу або гідронатягувач. Відповідає за створення необхідного тиску на роликовий натягувач. Не контактує безпосередньо з ременем, остільки розвиває велике і точкове зусилля.
  • Корпус і кришка натягувача. Захищають внутрішні компоненти механізму і разом із відповідними кріпленнями двигуна забезпечують їхнє щільне прилягання до основної частини силової установки.

Крім усього перерахованого, сучасні механізми натягу ременя додатково оснащуються спеціальною системою автоматичного регулювання, яка не вимагає ручного налаштування при зміні умов експлуатації мотора.

Вихід з ладу будь-якого компонента натягувача підвищує втрати при передачі потужності від колінчастого валу до допоміжних агрегатів силової установки. Це тягне за собою:

  • зменшення вироблення енергії генератором;
  • зниження ефективності роботи помп, насосів та компресорів;
  • збільшення витрати палива і падіння продуктивності мотора.

Регулярне обслуговування, перевірка стану та заміна несправних деталей механізму натягу ременя здатні запобігти можливим несправностям і забезпечити безперебійну роботу допоміжного обладнання та самого двигуна.

Купити ролик натяжний, гідронатягувач або механізм натягу ременя в зборі до Газель Бізнес, Next, Соболь, Рута з дизельними двигунами Каммінз об'ємом 2.8 літра можна в інтернет-магазині автозапчастин Gazel-Avto. У нас можна придбати двигуни та запчастини Cummins за доступною ціною з доставкою по всій Україні.

Поширені питання (FAQ)

 

Що таке натягувач ременя в автомобілі?

 

Натягувач приводного ременя, він же натяжний ролик або механізм натягу ременя – спеціальний вузол двигуна внутрішнього згоряння, що відповідає за підтримання оптимальної напруги ремінної передачі, яка передає зусилля від основного валу мотора (колінвалу) до додаткових агрегатів на зразок генератора і різних насосів.

Без механізму натягу ременя або при його несправності ремінна передача не може нормально функціонувати, а всі допоміжні пристрої мотора починають працювати з перебоями або зовсім не запускаються.

 

Як регулювати натягувач ременя?

 

Зазвичай, налаштування механізму натягувача ременя двигуна здійснюється за допомогою спеціального регулювального болта. Обертання даного елемента кріплення по (або проти) годинникової стрілки дозволяє забезпечити необхідну напругу ремінної передачі.

У сучасних автомобілях також часто встановлює натяжник ременя, що саморегулюється. Такі механізми не потребують ручного налаштування, достатньо 1 раз правильно закріпити даний пристрій і далі він автоматично підтримуватиме оптимальну напругу ремінної передачі.

 

Як зрозуміти, що натягувач ременя вийшов з ладу?

 

Зрозуміти, що з механізмом натягувача ременя не все гаразд можна за такими ознаками:

  • наявність іржі та тріщин;
  • знос підшипника ролика натягувача;
  • поява зазубрин, тріщин, виїмок на ремені;
  • відхилення від осі кріплення чи важеля натягу;
  • ослаблення пружини (гідронатягувача);
  • биття, скрип, заїдання ролика.

У разі виявлення 1 або кількох із згаданих проблем натягувач ременя слід замінити на новий.

 

Вгору
,