Знижки для ЗСУ та відправлення замовлення в день отримання передоплати (за умови, що адреса отримувача знаходиться у зоні бойових дій).
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Ремені Cummins

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Ремені для двигунів Cummins ISF 2.8

Ремені двигуна – ще одна важлива деталь мотора. Ця автозапчастина відіграє ключову роль роботі різноманітних допоміжних пристроїв, найбільш значущим з яких, безсумнівно, є генератор автомобіля.

Згадана запчастина спільно з механізмом натягу ременя відповідає за передачу обертання колінчастого валу на інші агрегати силової установки, такі як:

  • Генератор і альтернатор. Ці пристрої перетворюють круговий рух на електроенергію, необхідну для живлення різних систем транспортного засобу.
  • Водяні насоси (помпи). Є важливою частиною системи охолодження двигуна. Забезпечують циркуляцію теплоносія, тим самим дозволяючи уникнути перегріву двигуна.
  • Компресори і вентилятори. Частіше за все застосовуються в системах опалення та вентиляції, а також у пневматичних системах автомобіля (за наявності таких).
  • Насоси гідравлічної системи. Необхідні для нормальної роботи механізмів керування (гідропідсилювач керма, гальмівна система) та інших гідравлічних механізмів.

Справне функціонування всіх перерахованих пристроїв безпосередньо залежить від надійності ременя та ремінної передачі в цілому, які й приводять їх у дію.

У малотоннажних вантажівках, фургонах і мікроавтобусах Газель з дизельними двигунами Cummins ISF 2.8 для передачі зусилля від колінвалу до допоміжних агрегатів використовуються якісні поліклинові ремені. Ці комплектуючі:

  • Ефективні. Вони мають досить велику поверхню контакту зі шківами та роликами, що дозволяє передавати більше потужності при більш слабкому натягу.
  • Стійкі до зношування. Ремені Каммінз виготовляються з якісних матеріалів, за рахунок чого вони повільніше стираються, а також показують підвищену стійкість до навантажень і механічних пошкоджень.
  • Видають менше шуму. Розглянуті поліклинові ремені краще відводять потік повітря і працюють тихіше за свої аналоги завдяки особливій конструкції з багаться розташованими вздовж канавками.

Але незважаючи на високі характеристики міцності, в якийсь момент ремені Cummins все ж таки виходять з ладу через вироблення закладеного в них ресурсу або пошкодження в результаті несправності механізму натягу, деформації одного або декількох кріплень двигуна, або з інших причин.

Купити ремінь генератора Газель Соболь, Бізнес, NEXT з мотором Каммінс об'ємом 2.8 літра за вигідною ціною в Одесі з доставкою в Київ, Житомир, Львів, Івано-Франківськ, Вінницю, Дніпро, Кропивницький, Харків та інші міста України можна в інтернет-магазині Gazel-Avto.

У нас ви легко знайдете всі необхідні запчастини для оперативного ремонту силових установок, допоміжного обладнання і систем ГАЗ автомобілів з дизельними двигунами Cummins ISF 2.8. Щоб ознайомитися з усіма доступними позиціями, дізнатися актуальні ціни на автозапчастини і замовити їх, просто скористайтесь нашим сайтом.

Поширені питання (FAQ)

 

Які ремені стоять на двигуні?

 

На дизельних двигунах Cummins зазвичай встановлюються:

  • ремінь генератора;
  • ремінь насоса гідропідсилювача керма;
  • ремінь газорозподільного механізму;
  • ремінь помпи системи охолодження.

Також в автомобілях Газель з моторами Каммінз часто ставлять ремені кондиціонера (системи опалення та вентиляції салону).

 

Як відрегулювати натяг приводного ременя?

 

За підтримку оптимальної напруги ремінної передачі відповідає спеціальний механізм натягу ременя, який являє собою ролик з пружиною або гідронатягувачем. Налаштування цього пристрою може виконуватись 2 способами:

  • вручну за допомогою регулювального болта;
  • в автоматичному режимі.

Сучасні автомобільні силові установки часто оснащуються саме автоматичними регуляторами натягу ременя, які необхідно лише правильно встановити, а подальше коригування натягу ременя вони здійснюють самостійно.

 

Чому свистять нові ремені двигуна?

 

Зазвичай, писк або скрип ремінної передачі двигуна виникає через її недостатній натяг. При надмірному ослабленні ременя він прослизає, у результаті чого і з'являється характерний свист.

Також скрип ременя може виникнути при частковому стиранні шківів різних механізмів. Це трапляється рідко, але не варто скидати з рахунків вірогідність подібного розвитку подій.

 

Вгору
,