Кількість
|
Вартість
|
||
|
Комплектуючі кривошипно-шатунного механізму Cummins
Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) є головною деталлю дизельних моторів Cummins ISF 2.8 та всіх двигунів внутрішнього згоряння в цілому. Його основна функція полягає в перетворенні лінійного руху поршнів, що виникає в результаті згоряння палива, в обертальний рух колінчастого валу. Останнє передається на трансмісію і крутить колеса автомобіля.
Більшість КШМ складаються з великої кількості пов'язаних між собою деталей. До основних комплектуючих кривошипно-шатунного механізму двигунів внутрішнього згоряння відносять:
- Поршні циліндра. Робочі елементи, що переміщуються всередині камери згоряння. Вони створюють необхідний тиск для ефективного спалювання палива і під дією газів, що розширюються, виконують корисну роботу. Поршні Cummins часто мають спеціальні покриття для зменшення тертя і підвищення ефективності.
- Кільця поршневі. Встановлюються безпосередньо на головки поршнів і виконують функцію ущільнювача, усуваючи зайві зазори, забезпечуючи герметичність камери згоряння і запобігаючи витоку пально-мастильних матеріалів. Також кільця допомагають відводити тепло від поршня.
- Шатуни і допоміжні деталі (втулки, вкладиші та інші). З'єднують поршні мотора і колінчастий вал. Вони відповідають за передачу зусилля розширення газів, що утворюються під час згоряння палива. Шатуни Каммінз виділяються міцністю та витримують значні навантаження.
- Колінчастий вал. Здійснює перетворення лінійного ходу поршнів на обертання. Колінвал дизельних двигунів Cummins ISF 2.8 виготовляється з матеріалів підвищеної міцності, що забезпечує його довговічність та стабільність роботи у складних умовах експлуатації.
Крім перелічених запчастин у кривошипно-шатунному механізмі присутні підшипники та маховики. Перші деталі КШМ надають плавність руху всім елементам, що обертаються, і знижують їх знос. Маховики ж усувають биття колінвалу, що виникає внаслідок тактової роботи ДВС.
Деталі КШМ Cummins в онлайн-магазині Gazel-Avto
Цілком природно, що екстремальні умови роботи деталей кривошипно-шатунного механізму, головок блоку циліндрів та інших елементів дизельних двигунів Cummins рано чи пізно призводять до виходу з ладу окремих деталей. Повністю змінювати силову установку в такій ситуації дуже дорого, набагато дешевше придбати нові поршневі кільця, вкладиші КШМ та інші деталі і замінити на них несправні автозапчастини.
Купити кривошипно-шатунні механізми для автомобілів ГАЗ з моторами Каммінз за доступною ціною в Одесі з доставкою в Київ, Івано-Франківськ, Львів, Черкаси, Дніпро, Полтаву, Харків та інші міста України можна в інтернет-магазині автозапчастин Gazel-Avto.
На даний момент ми готові запропонувати всім власникам малотоннажних вантажівок, мікроавтобусів та фургонів Газель з дизельними моторами Cummins ISF 2.8 великий вибір деталей КШМ, прокладок, сальників та інших запчастин. Зокрема, у нас ви зможете купити:
- поршні в комплекті з пальцями і стопорними кільцями;
- окремі поршні циліндра, поршневі пальці та кільця;
- маховики колінчастого валу і змінні ободи маховика;
- шатун колінвалу, вкладиші шатунні та корінні;
- демпфери, проставки, болти шківа колінвалу;
- форсунки масляного охолодження поршня;
- кріплення для різних елементів КШМ.
Ознайомитись з усіма доступними позиціями двигунів та запчастин Cummins і дізнатися актуальні ціни окремих деталей допоможе електронний каталог онлайн-магазину Gazel-Avto. Замовити ж потрібні автозапчастини можна через кошик покупок.
Поширені питання (FAQ)
Які деталі входять у кривошипно-шатунний механізм Cummins?
До складу кривошипно-шатунного механізму Каммінз входять такі комплектуючі:
- поршні циліндрів з кільцями;
- поршневі пальці;
- шатуни колінвалу;
- колінчастий вал;
- маховик.
Головки блоків циліндрів також можуть зараховувати до КШМ, але частіше за все їх виділяють в окрему категорію автозапчастин.
Що може стати причиною поломки шатуна та КШМ загалом?
Окремі деталі кривошипно-шатунного механізму можуть вийти з ладу через:
- вироблення ресурсу двигуна;
- використання неякісної олії та запчастин;
- нерегулярне технічне обслуговування двигуна;
- підвищене навантаження на силове встановлення.
Як діагностувати кривошипно-шатунний механізм Cummins?
Виявити несправності кривошипно-шатунного механізму можна за зовнішніми ознаками:
- сторонні шуми (стукіт) під час роботи мотора;
- підвищене виділення диму із вихлопної труби;
- збільшення витрати моторної олії.
На станціях технічного обслуговування діагностику КШМ зазвичай проводять за допомогою простих приладів – стетоскопа та компресометра.