Знижки для ЗСУ та відправлення замовлення в день отримання передоплати (за умови, що адреса отримувача знаходиться у зоні бойових дій).
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Головки блоку циліндрів ГАЗ-24

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Якщо різко підвищилися витрати бензину, з вихлопної труби повалив густий дим, або на горловині утворилася піна, цілком ймовірно, проблема серйозна, і вам доведеться купити головку блоку циліндрів ГАЗель 402, щоб відновити герметичність двигуна. Однак найчастіше, слабкою ланкою в конструкції ГБЦ виявляється прокладка, про знос якої повідомляють аналогічні ознаки. Ми пропонуємо купити всі комплектуючі ГБЦ, в тому числі шпильки, що з'єднують обидва блоки силової установки.

Наш інтернет-магазин один з небагатьох в Україні пропонує оригінальні комплектуючі за прийнятною ціною без штучного роздуття прайсу. Вам потрібна помпа УАЗ на ГАЗ 24 без накруток перекупників? Ми готові запропонувати такий товар без жодних виправдань в дусі: «Ви ж розумієте, такий товар доставити непросто». Ні, ми з самого початку співробітництва забезпечуємо чесний і доступний прайс.

Практично в кожному автомобілі, в тому числі від Горьківського автомобільного заводу, для фіксації головки блоку застосовуються спеціальні шпильки, а не болти серійного виробництва. Причина – низьковуглецева сталь, що підвищує рівень обтягування прокладки. Тобто, шпилька головки блоку ГАЗ 24 забезпечує максимальне притиснення, тим самим позбавляючи силову установку від протікання охолоджуючої рідини, масла. Зворотна сторона застосування шпильок –знос і деформація через постійну напругу і вібраційне навантаження.

Як правило, планова заміна шпильок здійснюється одночасно з ремонтом блоку циліндра.

Міняємо шпильки на голівці Волги 24: поради від професіоналів

Як і будь-яка інша частина, головка Волга 24, ГАЗель, УАЗ, вимагає, перш за все, обережного поводження. Першочергове завдання полягає в акуратному викручуванні відпрацьованих кріплень.

  1. Для змочування застосовуємо ВДшку або гальмівну рідину.
  2. Демонтуємо: газовим ключем або спеціальним вивертишем.
  3. Всі роботи виконуємо плавно, намагаючись не здійснювати ривкових рухів.
  4. Для підвищення зусилля можна застосувати подовжувач важеля.

Після демонтажу старих і установки нових шпильок, затягуємо всі гайки по черзі, з однаковим зусиллям динамометричним ключем. Остаточну обтяжку проводять з урахуванням паспортних значень для конкретного мотора.

Вгору
,