Кількість
|
Вартість
|
||
|
Комерційна модель 2750 в 1994 році врятувала завод в Нижньому Новгороді від закриття. Пройшли роки, і сьогодні вже сам автомобіль потрібно рятувати від безжальної корозії. Досвідчені власники вантажівок Горьківського заводу знають, що кузов ГАЗель – ахіллесова п'ята марки. Після першої п'ятирічки капот підлягає заміні без жодних «але», як то кажуть, за замовчуванням. У нашому магазині можна купити всі кузовні частини для відновлення «старенького». Незважаючи на те що склад інтернет-магазину розташовується в Одесі, запчастини швидко добираються до покупця в будь-якому регіоні України.
Працюємо за принципом: « Краще продати більше і недорого, ніж мало, але з великою націнкою», тим більше що дістати в первозданному вигляді деталі вантажівки буває зовсім непросто. Тому кузов на ГАЗель купити який пропонуємо ми, не тільки має доступний прайс, але і виготовлений безпосередньо на підприємстві, яке випускає однойменні автомобілі.
Корозія – жирний мінус популярних вантажівок, або коли варто купити кузов ГАЗель, якщо вона не першої свіжості?
Іржа входить в базову комплектацію – цей жарт чули всі, кому вдалося попрацювати на ГАЗелях. Соболі, Баргузини, що й говорити про 2750 – всі моделі аж до самих останніх слабо чинили опір окислювальним процесам.
Чому перераховані машини вимагають підвищеної уваги до кузовного «рестайлінгу»?
- Низька якість металу в кризові часи.
- Відсутність контролю сировини на виробництві.
- Порушення технології фарбування. Товщина ЛФМ пристойна, але сама фарба вкрай крихка, а про оцинкування і говорити не доводиться.
При витривалому движку і стерпної ходової, картину псує тільки кузов. Ми зібрали всі деталі кузова для популярних моделей в одному місці, аж до тенту і кронштейнів. Хочете заощадити на закупівлі запчастин? Замовляйте більше! Наприклад, паливний фільтр ГАЗель Бізнес точно не буде зайвим. Це хороше придбання на майбутнє, адже рано чи пізно вузол все одно доведеться міняти.